Thursday, April 16, 2009

Treats Cafe TTDI

Haa... makan lagi. Kali ini ke Treats Cafe. Dekat sangat dengan rumah. Treats Cafe ni agak tersorok a.k.a. terpencil. Memang sunyi, bahkan waktu kami sekeluarga sampai, memang tiada pelanggan. Malam itu hanya kami yang makan di situ.

Inilah bahagian depan Treats Cafe.

Aiman dah setahun - big boy dah ni... Semoga menjadi hamba Allah yang bertaqwa!

Di restoran ini ada disediakan kid's corner. Ada buku, permainan, meja, stool untuk menarik perhatian kanak-kanak. Jadi senanglah kalau parents nak makan, sekurang-kurangnya anak-anak akan sibuk bermain.

Aiman seronok bermain sementara menanti hidangan.

Antara makanan yang dipesan:

Salmon

Fish Fillet

Secara keseluruhan, Treats Cafe memang best. Bersih. Layanan mesra. Ada astro. Interior design restoran tampak ekslusif dan mewah. Yang paling best ialah makanan. Fuh, memang sedap! Tambahan pula kebanyakan menu di sini unik. Tak main letak sos lada hitam je, tapi memang tukang masak akan sediakan sos-sos yang tersendiri, macam kat dalam gambar hidangan kat atas. Nak beritahu nama penuh atau sos apa yang digunakan pun dah tak ingat. Kalau ingat pun rasanya tak tahu apa benda pun. Oh ya, restoran ini dimiliki dan dikendalikan oleh Muslim, jadi jangan keliru dengan nama Treats Cafe. Harga pula berpatutan dengan kualiti dan saiz hidangan. Cuba jangan tak cuba!

Lagi gambar dan cerita penuh kat blog berikut bawah tajuk Aiman turns 1.

No comments: