Wednesday, February 04, 2009

Di Puncak Bukit Bendera

AIMAN: Yeay, lunch time. Enaknya makan di puncak Bukit Bendera.

MARYAM: Inilah Masjd Bukit Bendera. Masjid paling tinggi di Pulau Pinang.


MARYAM: Cantik tak? Saya pinjam spec mama saya.

MARYAM: Seronok minum susu kat sini. Sejuk saja.


AIMAN: Saya dah boleh berdiri. Tapi mama dengan baba mesti nak pegang. Banyak kali dah saya cuba nak beritahu yang saya dah boleh berdiri sendiri, tapi mesti diorang pegang saya. Hmm... agaknya saya kena tunjukkan kat diorang yang saya dah boleh berlari baru diorang lepaskan.


MARYAM: Aiman, pegang kuat-kuat, kita sedang turun bukit ni. Lajunya!!!

1 comment:

Akak cun said...

nanti bila mai sini, jangan la kalut nak balik mesia masa winter break. kita p main ski ramai2 kat gatineau park. mariam dah besaq dah boleh try main ski kalau mama dia tak mau. rasa2nya papa dia mesti nak main sama punya.